Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Wedding Cinema


Πάντα αντιμετώπιζα την δουλειά μου σαν παιχνίδι. Από παιχνίδι άρχισε και η ενασχόληση μου με την φωτογραφία μαζί με το  ποδήλατο. Ήταν οδυνηρό να βλέπω μεγαλώνοντας τους φίλους  μου να λιώνουν στο διάβασμα για να γίνουν(?) κάτι που δεν ήθελαν. Μετά από χρόνια η  ηλικία άλλαξε και τα παιχνίδια έγιναν απλά ακριβότερα. Το ίδιο αντικείμενο σε άλλη μορφή. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που περιμένω να ξυπνήσω για να πάω στο γραφείο και να «δουλέψω». Έχω φτιάξει καφέ ταυτόχρονα με το άνοιγμα του υπολογιστή, όταν τα μαγαζιά είναι ακόμη κλειστά και έχω ησυχία. Η σκηνοθεσία – μια έννοια που είχε πέσει σε χειμερία νάρκη, λόγω της φωτογραφίας – θα με απασχολούσε περισσότερο τα τρία τελευταία χρόνια. Σαν ένα καινούργιο κόλπο μέσα στο ίδιο παιχνίδι. Και η ψηφιακή τεχνολογία απόλυτος βοηθός –καμία σχέση με παλιά. Να σου πω κάπου όχι ότι απογοητεύτηκα , αλλά ξενέρωσα. Θυμάμαι πως ξεκινήσαμε τα next day shootings. Νομίζω ότι αφιερώσαμε όλη μας την ενέργεια για να ανοίξουμε νέους δρόμους στην φωτογράφηση γάμου για εμάς και τα ζευγάρια . Όχι όμως και για αυτούς που μας αντέγραψαν ακόμη και τα λάθη. Ο Πάρις λέει  ότι ο Τσελεμεντές έγινε γνωστός επειδή έλεγε τις συνταγές του. Μπορεί αλλά οι masterchef  παίζουν μπάλα τώρα. Έτσι το παιχνίδι που παίζουμε τώρα στο γραφείο λέγεται wedding cinema. Είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον από την φωτογραφία, πιο δύσκολο- άλλη πίστα- και αποκλείεται. να το τερματίσουμε ποτέ. Όσοι βιαστούν να πουν ότι «εμένα μου αρέσουν οι φωτογραφίες, το βίντεο το βαριέμαι» καλά θα κάνουν να ρίξουν μια ματιά πρώτα. Η φωτογραφία είναι το βασικό υλικό  της συνταγής , αλλά με κίνηση. Όλα όσα ονειρευόμασταν να κάνουμε παλιά και δεν μπορούσαμε λόγω κόστους , ήρθαν και μας βρήκαν από μόνα τους. Είμαι πεπεισμένος ότι το wedding cinema  είναι καλύτερο των φωτογραφιών. Έχει περισσότερα να πει ,έχει αίσθημα , κίνηση και ζωή. Αποτυπώνει την χαρά ,την διασκέδαση και το βασικό : δεν το βαριέσαι. Δεν πρόκειται να δεις 3 ώρες γάμο , αλλά σε πέντε λεπτά τα πήρες όλα. Δεν πρόκειται να αφήσω σε δεύτερη μοίρα το next day,αυτό άλλωστε μας έκανε γνωστούς και φέτος που οι γάμοι θα πάνε καλά και οι απαιτήσεις των ζευγαριών μεγαλώνουν ,ετοιμάζουμε πολλά και διαφορετικά πράγματα.